video trajnime

Mësim i strukturuar- krijimi ni një orari të individualizuar

Mësim i strukturuar- krijimi ni një orari të individualizuar

Jasmina Troshanska
ligjërues

Tërë kohën ne përdorim orare. Për fëmijët me autizëm oraret paraqesin organizim dhe vizuelizim të aktiviteteve, funksionalitet dhe fleksibilitet.

Play Video

Nëse keni pyetje në lidhje me këtë prezantim, ju lutemi dërgoni ato në:

contact@sinasvetulka.mk

Ndaje me miqte:

Viber
video te ngjashme

Çfarë është autizmi?

Mbështetje vizuele tek fëmijët me çrregullime të spektrit të autizmit

Strategji për ballafaqimin me situata të paparishkuara

Sjellja e fëmiëve tek fëmijët me autizëm- ballafaqimi me situata të krizës

Shqisat tek çrregullimet e spektrit të autizmit- ballafaqimi me dallimet shqisore

seminare video

grupe të tjera video

Mësim i strukturuar- krijimi ni një orari të individualizuar

Veprimtarit s sensore n the shtompi

Mësim i strukturuar- krijimi ni një orari të individualizuar

Ushtrime fizike

Mësim i strukturuar- krijimi ni një orari të individualizuar

Nxitje dhe zhvillim i shkathtësive sociale

Mësim i strukturuar- krijimi ni një orari të individualizuar

Këshilla për zhvillim të komunikimit

Mësim i strukturuar- krijimi ni një orari të individualizuar

Këshilla për përgaditjen e mjeteve për mbështetje vizuele

Mësim i strukturuar- krijimi ni një orari të individualizuar

Gjuhë e shenjave e thjeshtë